Det tidligere Unoliving er desværre taget under konkurs, hvorfor der pt. ikke modtages nye ordrer. Når der er nyt om en eventuel videre drift, vil dette blive kommunikeret bedst muligt, herunder via SoMe mv. Eventuelle spørgsmål kan rettes til kurator, adv. Jens Højmark, HjulmandKaptain, ved Nicoline Madsen (nma@70151000.dk).

Hjælp & Ofte Stillede Spørgsmål (FAQs)

FAQs

Bestilling

Kan jeg annullere min ordre?

Vi forstår det fuldt ud – vi ændrer også mening nogle gange!

Alt afhængig af hvor langt den er med forsendelse vil vi gerne hjælpe med at annullere.

Kontakt vores kundeservice på: kundeservice@unoliving.com

Hvad hvis jeg gerne vil tale med nogen?

Vi vil også gerne tale med dig!

Kontakt os med spørgsmål angående din ordre, produkt spørgsmål eller andet. Vi har en bred viden inden for største delen af vores vare.

Vores tlf. er åben hverdage mellem 10-12 på tlf. 72424343 og ellers er du altid velkommen til at henvende dig på kundeservice@unoliving.com.

Vi bestræber efter at vende tilbage inden for 2 hverdage.

Bemærk dog, at henvendelser sendt om fredagen først besvares den efterfølgende uge.

Fragt

Hvilke lande sender I til?

Unoliving.com sender vare i hele Danmark.

Vi har derudover også webshops i både Norge og Sverige på henholdsvis unoliving.se & unoliving.no

Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?

Det er meget forskelligt hos os hvor lang tid det tager.

Da alle vare ikke er lagerføret og nogen er bestillingsvare er det meget forskelligt. For lagervare tager normalt 3-5 dage.

Du modtager altid en mail lige så snart vi har fået svar på hvornår varen kan leveres til dig. Typisk inden for et døgn.

Returneringer og Refusioner

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Hos Unoliving tilbyder vi op til 100 dages returret som en af de eneste.

Så fremt du ønsker at retuner din vare, skal du kontakte vores kundeservice på kundeservice@unoliving.com eller ringe til dem hverdage mellem 10-12 på tlf. 7242 4343

Hvor lang tid tager det at modtage min refusion?

Refusioner behandles inden for 14 dage efter, at vi har modtaget varen(e).

Fik vi ikke svaret på det hele?

Hvis de svar, du søger, ikke findes i vores FAQ, bedes du sende os en e-mail ved at udfylde formularen nedenfor.